Goed aangekomen in Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy-CaminoIngles - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy-CaminoIngles - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in Santiago de Compostela

Door: Dimphy

17 Juli 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo allemaal,
Vandaag ben ik goed aangekomen in Santiago de Compostela en dat zonder nog maar een kilometer gelopen te hebben. Omdat ik in Ferrol wil starten, moest ik wel via Santiago reizen. Morgen neem ik om 9.15 uur de bus, helaas is dat pas de eerste mogelijkheid. Ik hoop toch nog 18 kilometer te kunnen lopen. Ik slaap vannacht in een hele mooie moderne herberg met een echt hoeslaken en kussensloop. Dat is pure luxe! De herberg is vlakbij het busstation, dus dat is makkelijk. Hoewel ik anderhalve kilometer van de kathedraal verwijderd ben, ben ik bewust niet daarnaartoe gegaan. Dat is bestemd voor de échte aankomst. En nu ga ik slapen, ik denk dat ik vannacht nog wel wakker zal worden: de meesten zijn wél de stad in...
Tot de volgende keer!
Veel groetjes Dimphy

• 17 Juli 2017 - 23:22

Bernadette:

Hoi Dimphy,

Fijn dat je goed bent aangekomen. Nu heerlijk slapen!! En dan morgen start jij jouw camino weer. Heel veel succes, wandel met veel plezier!!
    Groetjes, ook namens Jan,
    Bernadette.

• 18 Juli 2017 - 08:50

Marjan:

Veel wandel plezier.

• 18 Juli 2017 - 10:41

Merlijn:

Heel veel succes en plezier mam!!! Xxxxx

• 24 Juli 2017 - 16:48

Marijke Thijsse:

Apart dat je eerst naar Santiago reist en loopt en vandaaruit opnieuw een camino gaat lopen. Ik hoor later graag, hoe dat in elkaar steekt. Geniet maar met volle teugen. Graag zou ik met je meelopen en weer dat heerlijke rustige caminogevoel krijgen. Heel veel plezier, succes en gezondheid tot je einddoel!