Goed aangekomen in Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy-CaminoIngles - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy-CaminoIngles - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in Santiago de Compostela

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo allemaal,
Vandaag ben ik goed aangekomen in Santiago de Compostela en dat zonder nog maar een kilometer gelopen te hebben. Omdat ik in Ferrol wil starten, moest ik wel via Santiago reizen. Morgen neem ik om 9.15 uur de bus, helaas is dat pas de eerste mogelijkheid. Ik hoop toch nog 18 kilometer te kunnen lopen. Ik slaap vannacht in een hele mooie moderne herberg met een echt hoeslaken en kussensloop. Dat is pure luxe! De herberg is vlakbij het busstation, dus dat is makkelijk. Hoewel ik anderhalve kilometer van de kathedraal verwijderd ben, ben ik bewust niet daarnaartoe gegaan. Dat is bestemd voor de échte aankomst. En nu ga ik slapen, ik denk dat ik vannacht nog wel wakker zal worden: de meesten zijn wél de stad in...
Tot de volgende keer!
Veel groetjes Dimphy

  • 17 Juli 2017 - 23:22

    Bernadette:

    Hoi Dimphy,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Nu heerlijk slapen!! En dan morgen start jij jouw camino weer. Heel veel succes, wandel met veel plezier!!
    Groetjes, ook namens Jan,
    Bernadette.

  • 18 Juli 2017 - 08:50

    Marjan:

    Veel wandel plezier.

  • 18 Juli 2017 - 10:41

    Merlijn:

    Heel veel succes en plezier mam!!! Xxxxx

  • 24 Juli 2017 - 16:48

    Marijke Thijsse:

    Apart dat je eerst naar Santiago reist en loopt en vandaaruit opnieuw een camino gaat lopen. Ik hoor later graag, hoe dat in elkaar steekt. Geniet maar met volle teugen. Graag zou ik met je meelopen en weer dat heerlijke rustige caminogevoel krijgen. Heel veel plezier, succes en gezondheid tot je einddoel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Camino Ingles

Pelgrimage

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2017

Op de terugreis

03 Augustus 2017

In Finisterre

31 Juli 2017

In Quintáns

28 Juli 2017

In Negreira

27 Juli 2017

In Santiago de Compostela

Actief sinds 09 Juli 2017
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 8987

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 31 December 2017

Camino Ingles

Landen bezocht: